Äntligen fredag!



HejHopp! Nu är klockan 07.45 och jag har precis klätt på mig, snart ska jag ta och platta håret och sminak mig :) Egentligen börjar jag skolan 10.50 men jag ska dit tidigare och träffa Amanda, ska också hinna plugga lite till engelska provet jag har idag.. Kan inte så mycket men hoppas det går bra ändå! Och så har jag bara två lektioner idag :D Men mellan lektionerna är det typ 2 h hål och det e lite drygt..
Sen efter skolan ska jag möta Malin på stan så ska vi handla julklappar och när vi e färdiga ska vi hem till min pappa och kolla på twilight :D Nu ska jag fxa mig färdig så ska jag gå till pappa sen och hämta lite saker.

C i a o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0