Äntligen lov

När jag kom till skolan så träffade jag Amanda och Palmis och vi satt i gallerian en stund. Sen vid halv 11 när vi började gick vi till klassrummet och jag och Amanda va dom ända som var där då. Efter en stund kom alla andra och vi fikade med festis och pepparkakor :) Ock kl 11.00 gick vi till gallerian och kolla när några sjöng och så, det var ganska tråkigt! Sen vid halv 12 så slutade vi och då åkte jag hem. Jag skulle träffat linda idag också men vi han inte :( Vid tre tiden åker jag till stan med Malin och så ska vi vänta på mamma där och sen göra lite saker.

Och vet ni jag ska färga håret svart!
Bryr mig inte om nån inte tycker att jag ska det för jag gör det ändå! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0