coca cola !

Nu är det nästan helt svart här på landet, det ända man ser är snögubben som lyser.
Det är lite mysigt med mörkret och snön.


Jag sitter och kollar på när mamma, Glehnn och Malin sitter och spelar yatzy medans jag väntar på att En prinsessas dagbok ska börja igen. Här på landet finns det inte så mycket å göra, så det blir mest att se på tv. Ska ta kort på julklapparna jag fick här hos mormor snart och när jag kommer hem imorn tar jag kort på julklapparna jag fick hos farmor och så lägger jag ut bilder sen + bilder från julafton.
Och nu under julen när man druckit så mycket julmust har jag kommit på att det är inte så gott och att coca cola är mer min grej!

Btw: Maritha om du ser det här så tack så jätte mycket för julklapparna! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0