godmorgon godmorgon söta läsare!

Här sitter jag ny duschad och mår super för idag är det en bra dag! Jag är glad och vill ni veta varför? Jo för min navel piercing har typ växt ihop lr va man nu säger, iaf så hade jag lite svårt att sova igår så jag tvättade rent min navel och försökte sätta i min piercing, först gick den bara in en liten bit men jag tryckte och försökte och försökte och tillslut gick det! :D Det gjorde lite ont men vad gör det. Nu behöver jag inte ta nytt hål :D Och så har jag min nya fina navel piercing i :D Sen är jag också glad för att pappa har börjat måla om i mitt rum och det kommer bli färdigt ikväll sa han och så kanske jag ska träffa Linda, då ska hon få sin julklapp :D
Men nu ska jag ta och klä på mig och så.
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0