imorgon är det ett nytt år



Godmorgon! Här sitter jag och har precis målat naglarna svarta. Vill att dom ska torka så jag kan klä på mig, packa mina saker och gå till mamma. Nu blire nog bara mjukisbyxer och nån myströja tills jag vet vad jag ska ha på mig ikväll. Det är jue lixom sista dagen på 2009 för sen blire ett nytt år med nya möjligheter!
Hur ska ni fira nyår då? Själv så är jag hos min mamma och två av hennes kompisar kommer med deras familjer och sen så kommer nog också några av våra grannar, det blir väl lite mysigt sådär.


The Ahmed Song


Kommentarer
Postat av: Evelina <33

Gud vad fort året har gått! :O Din blogg vart jätte fiin! :D Gott nytt år <33333

2009-12-31 @ 18:58:54
URL: http://justliiikeeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0