Jag ska bli en superman som min bror

Godmorgon, hur mår ni idag då? Själv så mår jag jätte bra och känner mig så glad!
Jag har vart vaken ganska länge nu och har precis klätt på mig och plattat håret. Idag ska jag först till stan och köpa några saker och sedan ska jag på sminkrådgivning, de ska bli kul :) Och senare ska jag nog träffa Linda :D Men ska skynda mig till pappa nu så jag hinner med bussen sen. Hejdå!



Dagens outfit


Tröja & jeans - Gina


Min nya hårfärg :)
(inte världens bästa bild + jag är osminkad men spelaroll)
Va tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Maritha

Du passar jättebra i den nya hårfärg

2009-12-28 @ 11:47:06
Postat av: Linda

Fett fiiint :D:D:D:D

<333

2009-12-28 @ 13:23:24
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0