nu är jag hemma

Vi har vart hos Aina och fikat och efter det åkte vi till ikea. Där köpte jag två små vita bord och en pall, men jag skulle ha en svart pall och vi fick med oss en brun hem.. Så imorn när pappa och benita hämtar min nya garderob så ska dom försöka byta den till en svart :) Sen ska jag köpa lite fler saker till rummet för allt jag ville ha fans inte på ikea. Och det känns välldigt sköt att rummet snart är färdigt för nu ligger det högar med kläder överallt Och mitt skrivbord är ner bombat med saker -.- Ser inte värst snyggt ut.. Men snart så, då blire som jag vill ha det! :D
Men nu ropar Mjouri att maten är klar så ska väll gå och äta då.
Bloggar mer sen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0