pankakor är gott

Hej hopp! Här sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag pluggar matte -.- Har matte prov imorn.. Asså man borde inte ha prov den sista veckan ;O Men hoppas det går bra iaf!
Idag började jag skolan 09.35 och för att jag skulle komma i tid så behövde ja åka 07.35 och jag han precis till bussen :D men va skit trött så höll typ på att somna på bussen hela tiden pinsamt! Första lektionen i skolan va engelska och där gjorde vi nån ord tävling. Sen såg vi klart på filmen på mediekunskapen och efter det åt jag pankakor och sen skulle jag till sjukgymnast, men behövde åka hem först för att se om jag behövde ha frikort med mig men de behövde jag inte. Hos sjukgymnasten så fick jag några övningar jag ska göra hemma tills jag får ont och då ska jag göra lite till och sen fick jag en sak som jag inte vet vad den heter men det är en fyrkantig sak med knappar på och i den sätter man in två sladdar och på slutet av dom sladdarna är det små plattor med klister på och dom ska jag sätta på ryggen när jag har ont och då får jag typ el in i ryggen och så går det onda över :) Aja men nu måste jag fortsätta plugga matte..


Kommentarer
Postat av: Alex ♥

Hej gumman , visst är pannkakor wonderful ! (a) hehe ♥ Kolla in min nya design och kommentera (a) TACK :D PUSSAR !! ♥

2009-12-17 @ 20:44:46
URL: http://iubitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0