plugga plugga plugga -.-

Idag i skolan hände väll inget spec, hade först klassråd där vi fick veta att i 2an ska man ha ett estetiskt val men man väljer redan nästa termin och man kan välja mellan musik, drama eller bild och jag vet inte vad jag ska välja, antingen blire drama eller bild :) men som tur är så e de ju ett tag kvar tills vi väljer. Sen hade vi Medie kunskap där vi såg på en film, minns inte vad den heter men för engångs skull så va filmen bra :O Efter det vare lunch och jag hade ont i huvudet och mådde illa så åt inte. Sen vare matte och svenska och båda två va bajs tråkigt och så åkte jag hem med världens huvudvärk och väl hemmma la jag mig och sov lite.

Nu så sitter jag och gör läxor -.- Måste skriva klart mitt pm om barnuppfostran på svenskan och jag fattar inte riktigt vad pm är, sen har jag en till grej i svenskan jag inte gjort och den fattar jag inte ett skit av och så ska vi ha redovisning om något och det är jag inte heller färdig med, ska prata om streetdance men hittar typ inge fakta om det.. Pluss att vi har matte prov på fredag :O Asså shit jag orkar inte, det är sista veckan och vi har massor med läxor :O
Ne nu måste jag fortsätta att skriva här och gemföra hur barn hade det förr i tiden och nu -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0