Sorry för dålig uppdatering

Men jag har verkligen inte orkat blogga, har inte mått så bra och så..
Men nu så känner jag för att börja igen :)

Idag så blev det ingen skola för att jag skulle till doktorn och där så tog dom massa blod och så. Fick två mediciner, en för magen och en för astma. Efter det gick jag hem och kollade på film och sov :)
Jag har läxor oxkså -.- Svenska där jag ska läsa och skriva om två texter om barnuppfostran som skrevs för typ 100 år sen och alla meningar e typ skit konstiga och jag vet inte ens när det ska vara färdigt.. Jag måste träna till ett engelska prov som jag inte gjort än och det vet jag inte heller när jag ska ha :S Och så matte.. Hatar matte! För det är jag inte värst bra på och vi ska nog ha prov snart -.-' Haha nu orkar jag inte tänka mer på läxor, bloggar nog mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0