Vi får en vit jul

Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och har vart här ett bra tag nu :) Vi har fikat och lite sånt och haft trevligt. Imorn är det julafton och den firar vi här med släkten på pappas sida :) Sen på kvällen åker jag och Pontus till mormor och morfars stuga, där mamma, Malin och Glehnn är. Imorn kanske jag inte hinner blogga något, men ska försöka slänga in en dagens outfit på morgonen och kanske hinner blogga lite på kvällen :) Kommer självklart att ta massa bilder som jag lägger upp när jag kommer hem, för jag glömmde ju så klart sladden till kameran -.-
Men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och smsa lite innan jag ska sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0