Designen är färdig!

Idag har jag vart i skolan och de va väl halv tråkigt -.- Sen efter skolan så tvingade Amanda mig att följa med Jossi, henne och Christoffer till genomfarten (det är typ ett ungdoms caffé) Och efter en stund så kom Palmis och Christoffer drog. Sen satt vi där och typ snacka med massa roligt folk och sen körde vi nått kort spel där man behövde göra saker om man förlorade, som tur va så förlorade jag aldrig :D Och sen så drog jag hem till mamma och åt :) Sen gick jag till pappa där jag nu sitter. Men nu ska jag ner och se på glee lr vad det heter :D

Nu har jag precis blivit färdig med min design, blev väldigt nöjd med den :D Men vad tycker ni om den?

Ciao


Kommentarer
Postat av: Jenny

Din design blev fin :)<3

2009-11-19 @ 21:48:22
Postat av: Amanda Victoria

Designen blev fett snygg!

Och erkänn att du inte ångrar att du följde med ;D :D

2009-11-19 @ 21:56:22
URL: http://sattoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0