En värld full av liv

Nu är jag hemma från en rolig/mysig kväll på stan!
Först så träffade jag Mimmi, Emmelie & Elin på stan så va vi där en stund och sen träffade vi en tjej (mins inte vad hon heter så kallar henne H) xD Så vi gick till musikenshus där Nea skulle sjunga med kören hon går i :) Men det tog ett år innan det va hon -.- Så först fick vi kolla på massa orkestrar som spelade, sen kom NEEEA! :D Hon va duktig hon. Efter det så lämnade Mimmi och Nea oss. Så vare bara jag, Elin, Emmelie och H kvar. Vi gick runt och flumma på stan och efter ett tag kom en kille som Emmelie känner (minns inte heller vad han heter) Så va vi ett tag på stan sen tog vi 8an för dom skulle till valsätra och då åkte jag hem. Tack för en rolig dag söta människor!♥
Men nu e jag hungrig och vill äta, har inte ätit sen typ på morgonen ;O

Ciao♥

Kommentarer
Postat av: Evelina :D

Din blogg är så fin, hur gör man sånna där? :D

2009-12-13 @ 22:42:10
URL: http://justliiikeeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0