two-timer

Nu sitter jag här i mitt rum efter en dag lång dag i skolan.. lr den va inte alls lång, fick till och med sluta tidigare men den kändes sååå lååång! När jag kom till skolan så hade vi klassråd och där fick vi se vår frånvaro och om vi had efått några ig-varningar och min frånvaro va bra (fast har vart sjuk en del) och jag hade inga ig-varningar! :D Jag é glad! Sen hade vi Mediekunskap och de va inte kul! Efter det vare lunch och sen en halv timmes matte typ. Och sen så slutade alla som inte behövde göra omprov lr så, och självklart så slutade inte jag :( Behövde göra idrottsprovet och jag hoppas att det gick bra! Sen så slutade jag äntligen :D Då tog jag 6an till stan och bytte till 7an. Där träffade jag Mimmi så satt och snackade lite med henne :)

Och nu ska jag göra min recension -.- Och det är ju på engelskan och då måste den jue självklart vara på engelska också :O Och jag har läst two-timer och den va inte värst bra, men texten va big och inte så många sidor så det va bra (Y) :D

Men nu måste jag verkligen börja med den.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0