1 februari

Shaa människor! Hoppas ni haft en bra dag. Själv så har min vart bra fast jag trode imorse att det skulle bli en dålig dag. Började med att jag fixade mig hemma och så. Sen mötte jag Elli vid stadshuset och vi tog bussen till studenternas där vi skulle åka skridskor på idrotten. Glömmde mina vantar hemma -.- Hade inte heller några skridskor men vår lärare hade så man fick låna :) Fick också låna Amandas ena vante, så snäll hon är. Det gick faktiskt ganska bra när jag åkte, men tror att jag å Amanda såg rätt roliga ut xD Sen så skulle vi leka typ några lekar men jag och Amanda ville inte så vi åkte själva och då började en liten rosa flicka glo på oss (hon åkte också skridskor) Sen följde hon efter oss och gjorde grimarser pluss att hon typ va bättre på att åka än os ;o Sen slutade vi typ 10.30 då gick jag och Amanda och åt på subway :) Sen drog vi till skolan och hade svenska och nu sitter jag här. Ska packa mina saker som jag måste ha med till mamma eftersom jag ska vara hos henne denna vecka :) Bloggar mer senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0