ännu en dag

Godkväll på er! Idag så har jag vart hos tandläkaren och det gick välldigt bra! :D Sen så hade jag matte och svenska i skolan och efter det tog jag bussen hem. Hemma gjorde jag inte så mycket, fixade lite i mitt rum å så, sen så började jag på dans idag också :D Showjazz, det var roligt och Sunderi går ju också där så det blir ju ännu lite roligare. Nu så sitter jag och chattar på msn och väntar på att pappa kommer hem så han kan hjälpa mig med min mp3 som är helt cp, den bara blinkar hela tiden -.- Och eftersom jag inte fått hörlurarna till min mobil än så kan jag inte lyssna på musik på vägen till skolan å så om inte den funkar :( Men ska fortsätta med vad jag nu gör så puss på er, bloggar mer sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0