dagen + outfit

Hej hopp alla sötisar! Idag så hände det inte så mycket i skolan, matten va tråkig som vanligt men jag gjorde ganska många uppgifet iaf. Lunchen var äcklig! Svenskan var tråkig den också, gjorde inte så mycket, fixade typ bara med min novell som nu är klar och sen så satt jag bara där och klagade på att jag ville sluta. Och när vi slutade så väntade jag med Amanda tills hennes mamma skulle hämta henne och medans så satt jag och klagade på att jag var hungrig och att jag hade ont.. Sen tog jag bussen hem vid 3 och kom hem vid 4 och då åt jag äntligen! Och nu så sitter jag här och har ont i magen :/ Jag har dans idag också! Happy face! Dansa e sååå roliiigt ju! :D Så ska träffa Sunderi vid 18.00 så tar vi bussen tillsammans :)

Cepe bild på Dagens outfit

T-shirt - Holmlunds
Linne - Gina
Adidas mjukis - Vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0