det blir bara ett kort inlägg

Just nu orkar jag egentligen inte blogga så det blir bara ett kort inlägg.
Var på stan med Sunderi, det va roligt det :) Hittade inte så mycket men lite saker fick jag med mig hem iaf. Senare efter att jag ätit ska jag hem till Mimmi :)

Oskade inte ladda batterierna till kameran så tog bilder från google.

Mscaran jag köpte

Leggins från Gina, dom har typ nitar på knäna :)

Sen köpte jag också hårinpackning men orkade inte leta efter någon bild på det.

Men ska fixa lite i mitt rum nu, blir mer bloggning ivkäll när jag kommer hem♥

Kommentarer
Postat av: Linda

NAJSIGA!

eftersom att du ska tvinga Mimmi att få låna hennes klänning ska jag tvinga dig att få låna leggingsen B-)

2010-03-01 @ 20:39:48
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0