det smakar tvål/diskmedel i min mun :S

1 2 3 4 5 6 7 8! Klockan är 00.00 och då ska man räkna till 8, lr man ska göra det varje gång klockan är lika, tex 01.01 02.02 osv. Och det finns ju olika saker man ska göra då men jag räknar till 8.

Idag så har jag vart med Linda en stund på dagen och vi bakade kladkaka och sen vid 4 så hämtade jag Mjouri på dagis. Sen på kvällen så har jag vart hemma hos Sunderi, vi åt tacos och kollade på film. Orkar inte berätta så mycket om dagen. Men! Jag gick och borstade tänderna nyss och efter så smakade det tvål/diskmedel i hela munnen :S Asså usch! Det smakar fett illa! Tyck synd om mig (a)


På fredag ska jag träffa Mimmi :D
Det va fett länge sen och vi ska ha en Ppolis dag!
Jag blir Pär och Mimmi blir PeterPeter
PETERSSON♥


Kommentarer
Postat av: mimmi

jaaaaaaaa:D mihihihihiih <33333333

2010-02-25 @ 11:34:48
URL: http://mimstyle.blogg.se/
Postat av: Mie

Är du SÄKER på att du använda tandkräm?? ☺

2010-02-25 @ 12:15:08
URL: http://mies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0