godag lördag!

Ledsen för otroligt dålig uppdatering! Men har verkligen inte orkar eller haft tid.
Men nu så ska jag bli duktig igen! Har iaf fixat färdig min design och jag blev nöjd med den :D


Tänkte berätta lite om igår.. Jag och Amanda var på genomfarten efter skolan och väntade på att Danne skulle sluta. Sen så drog vi 3 hem till mig där vi kollade på film och hade det roligt :D Vid 23.00 så lämnade vi danne vid bussen och jag å Amanda gick till mig igen. Vi sminkade varandra och tog massa kort, kollade på film och sen la vi oss vid typ 2 tiden tror jag och gick upp idag vid 12 ungefär, sen åkte hon hem vid 1 tiden och jag har bara suttit här sen dess. Ska kanske sminka mig lr nått snart och hoppas på att någon har lust att göra något lite senare. Men nu ska ni få lite bilder från igår :)

Jag på genomfarten


Amanda på genomfarten


Jag sminkad av amanda


Amanda sminkad av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0