Godmorgon!

Igår blev det inte mycket bloggning eftersom jag var med Linda hela dagen. Vi hade dunder!

Lindas mamma kommer hem från jobbet: Hej!
Linda: Hejsan!
Jag: Hej snopp! (jätteglad)
Lindas mamma: eh, hej på dig med *skrattar*

Hahah jag och Linda doog av garv!!


Nu har jag vart vaken i typ lite mer än 1 timme och jag väcktes av ett sms från sunder. Sen så hittills har jag bara kollat på tv typ och nu sitter jag här. Ska kolla på gamla bilder på mig som ja hittade på pappas data och om ni har tur så kanske jag lägger in någon. Idag så ska jag hem till Sunder på kvällen å de kommer bli massa roligt men på dagen vet jag inte vad jag ska göra, ka väl se om någon kanske vill träffas lr så. Ska iaf hämta Mjouri på dagis också typ kl 4. Men nu ska jag kolla på bilderna och typ börja fixa mig.
P U S S


Kommentarer
Postat av: hiba cassandra

fin blogg! :)

2010-02-24 @ 11:59:20
URL: http://hiibooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0