hemma från en kväll hos mimmi

Hej, kom hem för ca 45 min sen efter att ha varit hos Mimmi!
När jag kom dit så gick vi till affären där vid henne och handlade lite, sedan vandrade vi vidare hem till henne. Vi satt vid datorn och hade det kuligt, jag kollade igenom alla hennes kläder och hittade söötaste klänningen! Ska tvinga henna att få låna den nån gång! ;D Sen så kollade vi på filmen bilar också men han inte se hela eftersom jag skulle ta bussen som gick 23.02.. Och som alltid var den försenad -.-
Nu så sitter jag här hemma i mitt rum och bloggar som ni kanske märker? :o Fryser gör jag också, fast jag sitter med mitt täcke.. Pluss att jag har ont lite överallt i kroppen :/ Tror att jag behöver sova, har inte blivit så mycket av det på lovet. Så ikväll ska jag inte vara uppe hela natten inte.
Säger godnatt redan nu...

GodNatt♥


Kommentarer
Postat av: ellen - jönköpings största blogg

SV; Tack, fast din är grymt mkt finare :)

2010-02-28 @ 12:36:41
URL: http://eswalander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0