nu är det fredags mys!

Hej på er! Sorry för att jag inte bloggat på hela dagen igår och idag men det är för att jag har vart upptagen. Igår så var jag med Linda hela dagen, jag följde med när hon klipte sig, vi fikade hos hennes farmor och jag sov hemma hos Linda. Vi gjorde inte så mycket på kvällen men det var lika roligt som alltid iaf. Sen idag så åkte vi till stan och träffade Mimmi, vi gick mest runt och snackade. Brorsan, hans tjej, hennes dotter + deras hund kom och hälsade på och dom ska sova här också.
Just nu är jag väldigt kissnödig men jag orkar inte gå på toa x) Malin kom precis också, ska nog se massa filmer med henne ikväll och bara ta det lungt. Imorgon ska jag på stan med Sunderi och shoppa. Men nu orkar jag inte skriva något mer. ByeBye♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

Dags att kolla in min blogg.D massor av bilder från dagen :D:D:D

2010-02-26 @ 22:21:38
URL: http://mimstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0