Ny duschad!

Igår efter skolan så var jag med Amanda på stan, jag köpte 3 st nagellack (blå, gul, guld glittrig), 2 bhar och ett par skor :) Sen på kvällen så var jag med Linda, vi åt på restaurange med hennes mamma och bror. Efter det gick vi hem till mig där vi skulle sova. Vi flummade framför datorn och kollade på paranormal activity, den var fett läskig! Vi doooog flera gånger!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att mitt hår ska torka. Idag ska jag nog mest ta det lungt bara, är ganska trörr, men blir kanske att träffa någon ett tag iaf. Men ska iaf städa mitt rum snart, ta bort mitt nagellack och fixa mig själv. Nu har jag inte något mer att säga så CIAO♥

Inte bästa bilden men ändå, här e skorna jag köpte :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0