Snart är det lov!

Igår så orkade jag inte blogga men nu såå gör jag det. Idag så vaknade jag kl 5 på morgonen :o Och jag va helt pigg och kunde inte somna igen.. Så jag gick upp och duschade och kollade på tv tills jag behövde börja fixa mig för att hinna till skolan. Första lektionen var engelska men den gick jag inte på eftersom jag skulle prata med special pedagogen om just engelskan. Har inte gått dit på länge och så tycker jag engelska e ganska svårt. Så nu ska jag börja i långsam grupp istället :) Sen var det mediekunskap och det var faktiskt lite roligt den här gången. Sen lunch och sist multimedia, fick sluta typ 30 min tidigare också :D Sen träffade jag Linda och vi gjorde inte så mycket, filmade lite och kollade massa saker på youtube. Och nu så ska jag plugga matte -.- Har prov imorgon men tror faktiskt att det kommer gå rätt bra :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får sluta va såå trött varje gång vi ska va din lilla fiskburk!

2010-02-18 @ 21:34:56
Postat av: Linda

Du får sluta va såå trött varje gång vi ska va din lilla fiskburk!

2010-02-18 @ 21:34:57
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0