Snart fryser jag nog till is...

Hej på er! Idag har jag inte bloggar för imorse så han jag inte och sen kom jag inte hem förens kl halv 7 typ. Men nu så ska jag berätta lite om dagen. Började med att gå upp och jag va otroligt trött! Tog bussen till skolan och hade klassråd där vi svarade på någon undersöknings grej om ungdommars hälsa, sen hade vi mediekunskap och jag höll på att somna. Sen var det entligen lunch och det var god mat! Sen när vi stod i caféterian så blev det strömmavbrott och efter ett tag så började det tjuta i skolan och då gick jag, jossi och danne ut. Och efter typ 15 min tändes allt igen, jag blev lite ledsen då... För hade det inte tänts igen hade vi inte behövt ha lektioner. Men då hade vi iaf matte och sen svenska. Slutade dagen 15.10 typ och då åkte jag med danne när han skulle klippa sig och sedan gick vi vidare till genomfarten och de va trevligt.

Nu sitter jag bara här och mår illa och fryser så mycket så snart blir jag nog en istapp! Ska nog fortsätta att skriva min novell så att den blir färdig snart. Och vet ni!? Imorgon är det omprovsdag och har man inga omprov att göra så är man ledig! Men självklart så har jag 2 prov att göra.. Det ena är ett idrotts prov som jag fick ig på och det andra är ett mediekunskaps prov som jag inte gjort än... Men ska hjälpa en kompis med en sak nu så skriver nog mer sen, bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0