usch vilken dag!

Dagen började med att 7an jag skulle ta till skolan var 5 min försenad. Sen så åkte den cp vägar bara för att dom vägarna den ska ta var avstängda. Så det tog mer än 1 timme att komma till skolan idag -.- Kom försent till första lektionen också. Sen var det matte prov och tror faktiskt att det gick rätt bra, svarade på alla frågor. Sen hade vi lång rast, så jag och amanda åkte till stan och tillbaka. Sista lektionen var engelska som jag faktiskt gick på, har ju bytt grupp nu och den här verkar bättre. Fick sluta tidigare också. Åkte till stan och träffa mamma och Malin. Hitta en tröja på gina för 49 kr! :D Åkte hem och nu sitter jag här.
Har otroligt ont i magan ;/ Mens verk... Asså usch hatar verkligen. Min bror och hans tjej är här och hälsar på också, dom har med sig sin hund också... Och jag som e skit rädd för hundar. Ikväll händer nog inte så mkt för min mage dödar mig, men blir nog att kolla massa filmer emd syrran. Men nu så har jag inte så mycket att säga förutom att jag hungrar snart ihjäl!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0