äntligen hemma!

Kom hem från skolan för en stund sen och gud va skönt det var att komma hem! Längre lov tack! (a)
Men första skoldagen var iaf helt ok. Det hände inget spec men fick ju träffa massa människor som jag inte träffat på super länge så det var roligt. Och Amanda hade klippt sig lite och det var roligt att ta på hennes hår men hon gillade det inte för hennes hår blev bara ruffsigt då. Fick sluta lite tidigare från svenskan också och då åkte jag direkt hem och på vägen till bussen fick jag jätte ont i magen och det har jag fortfarande :/ Så tänkte lägga mig och vila lite snart om jag orkar resa mig upp förstås...

Juste imorse fick ni ingen bild på min outfit och det var för att jag inte han och nu orkade jag inte ta någon bild med kameran så tog nåra bilder med min dåliga webbcam.

Man ser bara lite av vad jag hade på mig men det gör inget :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0