första inlägget på år 2010

Nu har jag precis kommit hem från nyårsfirandet i lokalen.
Vi var ganska många där och vi åt god mat och smälde raketer, det var lite roligt och mysigt sådär. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, är inte trött så ska inte lägga mig, inte än iaf! Ska väl lyssna på lite skön musik tills jag blir trött.


2010
Ett nytt år med nya möjligheter
Nu har ett helt år gått, ett år som både vart lyckligt och smärtsammt.
Jag har hunnit med att göra välldigt mycket men ändå finns det vissa saker jag ångrar att jag inte gjort. Jag har fått massor med nya underbara vänner, men också förlorat vissa.. Jag har skämmt ut mig ganska mycket men vem bryr sig lixom(?) Jag har börjat gymnasiet också och trivs välldigt bra, min klass är bäst! Men det är nog bara för att jag går där (a) Jag har firat ett år med Linda som bästa vänner, varit Ppolis och gift mig på stan! Jag har kännt mig som världens lyckligaste och mått strålande bra, men också fått mitt hjärta krossat och kännt mig som den minsta och minst älskade personen på jorden. Jag har velat bada i fyrisån flera gånger x) Men det har inte blivit av, vattnet är jue lite äckligt! Jag har bytt kläder ute på stan, men som tur va så vare inte så mycket människor och det var på kvällen! Linda har startat en grupp om mig på facebook och det är att om det blir över 1000 medlemmar så ska jag gå ute på stan i bikini x) Men som tur så hare inte blivit så många medlemmar än. Jag har firat jul med min släkt och fått massa fina julklappar!
Det var lite av mitt 2009 och nu hoppas jag bara att mitt 2010 blir lite bättre!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska jag bli medlem i den där gruppen för att jävlas?`;) och sen bjuda in folk?`:p

2010-01-02 @ 00:31:33
URL: http://chaase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0