pnik or black?

Igår blev det inget bloggade för jag var med Linda hela dagen, så hade inte riktigt tid.. Vi var iaf på stan och jag fick med mig ett par skor hem. Sen var vi ute och lite sånt.



Idag så har jag inte gjort ett skit. Var till affären och hyrde två filmer och handlade lite med Malin och Glehnn. Sen så kom kusin Evelina också och hon ska sova här några dagar. Senare blire nog att se på film med dom.
Och vet ni!? Haha klart ni inte vet när jag inte berättat än x) Men jag ska köpa ny mobil imorgon, ska beställa den från internett med pappas hjälp imorgon när jag kommer dit. Hihi I'm happy!

Så här ser den ut
Den heter LG kp500 och finns både i svart och rosa.
Tror att jag kommer köpa den rosa, för rosa är en färg jag gillar och den va lite söt (a)
Men vilken färg tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0