grease

Idag har jag inte orkat blogga men nu kände jag för att göra det. Idag behövde jag gå upp kl 9.00 för att hinna till pappa innan 10.00 för ungefär då skulle kusin Julia och faster Pia komma. Vi gjorde inte så jätte mycket men det va kul ändå och så har vi bestämmt att vi ska åka med farmor och farfar till kungsberget och åka skidor nästa gång dom åker dit. Ska bli kul :D När dom åkte så åkte jag och pappa till elgiganten och kollade på mobil till mig och dator till han. Mobilen jag ville ha fanns bara i svart så vi beställde en rosa från internet ist och den kommer tidigast måndag trodde pappa. Sen så har jag också spelat spel med kusin Evelina, Malin och mamma, det va kul. Och nu ligger jag i sängen och kollar på grease, den e så bra! :D Bloggar kanske mera sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0