jag kom inte på någon rubrik.

Här sitter lilla jag i mörkret alldeles för mig själv och lyssnar på musik och chattar med Nias och Andreas, roliga små människor :)♥ Det här blir nog inte ett så jätte intresant inlägg men kände bara för att skriva lite. Imorgon blir det ingen skola för mig för jag ska till sjukhuset och göra ultraljud, ska göra det för att dom ska kunna se varför jag jämt har ont.. Och jag har tid kl 14.40 och jag får bara äta innan 8.00 så ska gå upp vid halv 8 för att hina äta lite. Sen blire nog att gå till mamma när jag klätt på mig och så och börja fixa min ny header. Så detta blir mitt sista inlägg tills min blogg är helt färdig. Eller det blir nog ett imorgon även om jag inte hinner bli färdig eftersom min pappa fyller år. Men sakna mig inte för mycket om det tar lång tid♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0