känns som att jag inte sovit något alls.

Godmorgon Onsdag! Idag var det en dålig natt. När jag la mig så var jag skit trött men sen blev jag bara poff helt pigg -.- Så låg och smsade ett tag och blev ganska trött men när jag skulle sova så somnade jag aldrig, sen sov jag och vaknade hela tiden.. Så när jag skulle gå upp känndes det som att jag inte sovit ett dug :( Är ganska jätte trött nu. Aja nog om det :) Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska väll ta och börja fixa mig snart, det kommer nog ta ett tag idag för mitt hår är helt cp. Och idag i skolan så har vi bara två lektioner, fast dom är långa men det gör inget för dom är iaf roliga :D Och efter skolan ska jag vara med Linda. Men har inget mer att skriva så bloggar nog i skolan sen♥

Kommentarer
Postat av: Simba

Sömn är underskattat C:

2010-01-27 @ 20:07:21
URL: http://Simbas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0