kladdigt blev det!

Nu har jag precis vart i duschen och det behövdes verkligen efter att ha vart i lokalen!
Vi började med att äta och efter det så fikade vi, jag satt bedvid Glehnn och Niclas och självklart börjar Ghlenn och hålla på, han försöker peta fingret i min grädde och sånt så jag orkar inte med det och kastar grädde på hans hand och så börjde vårt lilla "krig" Se så sitter jag där med grädde på mina kläder och Glhenn har hela ansiktet fullt xD Sen försöker han också att få ut mig i snön så han kan mulla mig men jag gömmer mig på toan, då tar han med sig snö in och kastar -.- Så vi båda blev lite kladdiga och så, men kul vare ändå! x)



Ikväll så blir jag ensam hemma hos mamma för dom ska åka och hjälpa mormor och morfar och så, då kommer Linda och sover här! :D Har inte träffat henne på typ mer än 1 månad! :O Vet inte riktigt vad vi kommer göra ikväll, men nu ska jag göra mig färdig och ska fixa lite i mitt rum. Bloggar mera sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0