Massor med läxor :(

Hejhej, idag i skolan så hände det inte så jätte mycket. Hade först idrott där vi hade styrketräning som jag faktiskt var med på :D Det var jobbigt och jag fick lite ont så kunde inte göra så jätte mycket. Sen vare matte och där har jag missat lite när jag vart borta så jag måste jobba lite hemma. Och efter det svenska -.- Åsa blev besviken på att jag inte gjort klart mitt föredrag om streetdance, men det är inte så lätt när jag inte hittar någon fakta om det, så ska försöka komma på något annat att prata om. Jag har också två läxor till i svenska som jag inte gjort än och det är två saker om barnuppfostran, ett är ett pm jag ska skriva och det andra är en text jag ska läsa och sen sammanfatta allt. Men som tur är så kunde sammanfattnings grejen vara färdigt nästa vecka. Men nu ska ajg fortsätta med mina läxor -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0