Have you ever looked fear in the face

Godmorgon, sorry för att jag inte bloggade något igår men jag orkade verkligen inte. Men nu så gör jag ju det ;) Inatt drömmde jag att jag skulle åka utomlands med Sunder, vi skulle till indien och sen så skulle jag flyga därifrån till grekland där mimmi var, men ja.. Sen vaknade jag och var fortfarande här i kalla Sverige... Asså nu borde snön verkligen ta och försvinna! Vill inte ha den kvar längre!
Men iaf, jag precis klätt på mig och ska snart ta och platta håret och sedan sminka mig. Idag blire skolan som vanligt och det som är skönt är att vi slutar 14.10 :D  Efter så vet jag inte vad jag ska göra, kanske blir att följa med Amanda till stan lr nått sånt. Ska fixa mina naglag ikväll också för nu är dom inte ett dugg fina... Juste! Idag ska min kära vän Linda se Tokio Hotel, hoppas du får det roligt! :D♥

Dagens Outfit:
T-shirt - Gina
Linne - Gina
Adidas mjukis - Vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0