Idag är jag stålhenrik!

Nu i helgen har jag inte haft tid att blogga så tänkte berätta lite om vad jag gjort :)
Fredag: Var ju med Sunderi och vi var ute en stund, köpte cola och sen gick vi hem och gjorde inte så mycket. Satt typ framför datorn och skrattade.
Lördag: På dagen var jag bara hemma och sen så gick jag och mötte Mimmi som skulle sova hos mig :) Vi åkte till norby och gick runt där. Sen tog vi bussen hem och köpte ostbågar och chips. Sen satt vi typ framför datorn och flummade å skrattade hela kvällen/natten xD Och sen la vi oss runt 5 typ och vaknade idag och va helt döda! Hade ont i kroppen och orkade typ inte hålla huvudet uppe, stackars oss vi borde inte vart uppe så länge x) Sen följde jag med Mimmi till bussen och köpte powerking så blev lite piggare iaf. Men när jag kom hem så somnade jag i badkaret, haha duktig jag är! (a)
Dagens planer är att klä på mig när jag bloggat färdigt, fixa lite i rummet, bara ta det lungt, dammsuga (pm jag orkar) sen bara fortsätta att ta det lungt. Låter som en rätt skön dag för mig :) Men jag bloggar senare ♥


Mimmi och jag i sommras♥


Kommentarer
Postat av: mimmi

hahah vi hade så roligt :D ! och hahah du somnade fem jag somnade 6 :D hahah omg :D <33

2010-03-28 @ 22:02:39
URL: http://hemlig hahah:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0