jag e glad :)

Hejsan hoppsan allihopa! Just nu sitter jag här och är glad. Vet inte varför, men man behöver väll inte ha någon anledning? Man kan väll va glad bara så där för att man känner för det. Fick veta på matten att jag fick godkänt på matte provet! Happy! Sen hade vi ingen engelska heller så då blev jagf ännu lite gladare. Åkte till stan med Amanda, vi gick till gina tricot typ sen orkade ingen av oss va kvar på stan så då tog jag bussen hem. Gick till pappa och hämtade mina hörlurar till mobilen som hade kommit och sedan vandrade jag hem till mammsen. Där jag nu sitter. Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Blir nog att hitta på något med Linda. Och imorgon ska jag vara med Tannaz som jag inte vart med på sjukt länge :o Så det ska bli roligt :) Men nu ska jag fortsätta att snacka med Anna (kusin) på msn♥

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Vad gör du? :D

2010-03-05 @ 19:47:55
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; okej, jag med!

Har du haft en bra vecka?

2010-03-05 @ 22:52:36
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0