Läxorna färdiga :D

Hellu! Idag hände det inget spec i skolan så orkar inte berätta. Efter åkte iaf jag och Amanda till stan och köpte mat på subway♥ som vi tog med och åt på genomfarten. Där träffade vi också massa människor och filmade, vi håller på att göra en film om genomfarten på svenskan. Sen kl 6 så såg vi Alice i underlandet på bio :D Den var bra! Och det fanns två pojkar som va korta små tjocka tvillingar, helt korkade och fett gulliga!! Efter det tog jag bussen hem. Pratade med Sunderi i tele och sen gjorde jag läxor. Rättade min svenska novell och läste en engelska text + massa ord. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.. Blir väll att sitta här ett tag till eller kanske sova.. Vi får se men jag orkar iaf inte blogga med, så säger godnatt för idag: GodNatt!♥

Här är dom sööta pojkarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0