Nu är det fredags mys!

Äntligen är jag hemma! Har längtat efter att få komma hem! Vet inte varför eftersom det ändå inte finns nått att göra hemma men så va det iaf.. Iskolan idag gjorde jag typ inte ett skit! Gjorde en tröja, en väska och satt på en stol resten av tiden. Inte så jätte kul. Men tröjan blev iaf fin, det står "Ellinor är bäst" på den :D När vi väl slutade så tog jag bussen hem, gick till Lindas skolan och träffade henne och några till. Dom va i musiksalen, Linda och Sara sjöng och dom sjunger fint! Sen så är jag hemma nu, idag ska jag vara med Sunderi :D Vet inte vad vi ska göra men något kul kommer vi iaf att göra :D

Här är tröjan


Och här är väskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0