precis kommit hem!

Hej på er! Idag har det inte blivit någon bloggning för jag har inte haft tid.
Efter skolan så träffade jag Linda och vi flummade runt som vanligt.
Kom hem för en stund sen och åt mat och så sitter jag här nu.
Vid typ 7 tiden så kommer Anna! Och hon stannar här hela helgen :D
Ska bli otroligt roligt! Jag vet inte vad vi ska göra ikväll men trevligt blire iaf!


Juste!
Jag och Linda har skaffat en ny blogg tillsammans :D
Vi hade en förut men det namnet passade inte längre eftersom den hette brudarnabrunett och Linda är blond nu. Men bara för att vi har skaffat en så betyder det inte att jag slutar blogga här! Designen på vår na blogg är tråkig nu men jag ska fixa ny när jag kommer till mamma eftersom jag har ps där. Men aa tryck på bilden för att komma till vår blogg!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0