rubrik.

Hej på er, det har inte blivit så mycket bloggande i helgen men nu tänkte jag berätta lite om vad jag har gjort.

I fredags kom ju Anna hit och vi kollade på lets dance och sen flickvänner från förr. Efter det så satt vi typ vid datorn och snackade massa skit. Vi la oss typ vid 12 för båsa var skit trötta och sen vaknade vi runt 8, lite drygt å vakna så tidigt en lördag -.- Men a vi fixade oss och så sen åkte vi till stan och gick runt i massa affärer, jag köpte ett par mjukis byxer och sen köpte vi godis och åkte hem. När vi stod vid busshållplatsen så var det en dvärg där som typ va cp och log skit fult och kollade på os :S Han va läskig och äcklig! När vi kom hem gjorde vi inte så mycket men på kvällen så gick vi och träffade Linda och Andreas ett tag och sen gick vi hem och kollade på mellodifestivalen. Hela vägen hem höll vi typ i varandra för det va så jävla halt överallt! Efter mellodifestivalen satt vi vid datorn, åt godis, skrattade och gjorde massa grejs. Sen så la vi oss vid 3 och vaknade vid 9 typ. Och kl 11 så blev Anna hämtad. Saknar henne redan! Måste träffa henne snart igen!♥

Just nu så sitter jag och väntar på att Linda ska komma hem för då ska hon komma till mig och lämna sina grejer eftersom hon ska sova hos mig och efter det ska vi till stan och äta på subway!! Sen får vi se vad vi hittar på men nu ska jag läsa Annas blogg så vi hörs sen♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihihih hade skiiitkul :D <33 Saknar dig me :o Får höra om de där på påsklovet :D Älskar dig sötnos<33333

2010-03-14 @ 17:15:09
URL: http://annabp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0