somnade sittandes..

Haha somnade sittandes nyss men vaknade rätt snabbt igen x) Asså guud vad jag är trött! :o Törstig är jag också, även fast jag drack nyss.. Aja, idag var det skolan och som vanligt så höll jag på att somna på bussen. Första lektionen var Engelska och jag skulle skriva ett brev till min lärare och berätta lite om mig själv, vad jag är duktig/dålig på innom engelska och så typ. Efter det vare mediekunskap och vi satt och lyssnade som vanligt.. Sedan lunch och tillsist medieproduktion sen slut :D Va på stan med Amanda en stund efter, vi gick runt i massa affärer och guud va snygga skor det finns på din sko! Skulle köpa massa om jag bara hade tillräkligt med pengar.. Sen tog jag bussen hem och åt och sen dess har jag typ suttit här, sovit lite och drukit. Kom på att jag borde gått till pappa och hämtat mina leggins jag skulle ha imorn.. Men får väl gå dit innan skolan imorn för just nu i detta väder så vill jag verkligen inte gå ut! Men kanske bloggar mer senare om jag inte är för trött. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0