Tannaz gästbloggar !

tjaaaa ! ;D tänkte gästblogga på ellis blogg :D haha vi såg nyss paranormal activity och jag måste fan säga att de e den äckligaste, läskigaste och mest psykade film jag någonsin sett ! :o hahah fan va rädd jag blev hela tiden under filmen, lutade mig mot elli när det började bli läskigt :o hahah fan usch ! kmr inte kunna sova inatt, kmr va as rädd för att ngt kommer hända ;o hahaha ! creepy creepy ! haha nu när jag skulle börja skriva så sa elli ngt och jag blev så rädd att jag ställde mig upp o skrek ! xD hahahah elli o jag börja as garva, fan va lätt skrämd jag e efter att ha sett skräckisar! xD hahah ! xD men nu vet jag inte vad vi ska göra, kmr nog vara vaknat ett tag till och hare trevliiiigt :)

imorrn fyller Mjouri (ellis lillasyster) 6 år så jag säger GRATTIS LILL JÄNTAN :D 6 år, nu börjar du bli stor :D ha en rolig dag gumman :)


men nu orkar jag inte skriva mer, hare gött :D nu ska jag o elli pelli göra ngt skojsigt :) puss 5
måste bara säga att ERIC SAADE är så jäääävla snygg o sexiiiig !! seriöst :o e så jäääävla avis på molly sandén ;o haha jag vill knulla han :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0