Tisdag och jag har köpt nya skor!

Hejhej, skolan var väldigt tråkig idag, hade matte prov och det gick inte så jätte bra men hoppas att jag får g iaf och så slutade jag direkt efter provet :D Tog bussen hem då och var hos pappa tills malin slutade och vi drog till stan. Köpte ett par skor och present till Linda som hon ska få idag. Vi åt på cupido också, vill man äta god sallad så ska man äta där för det är såå gott! Sen så åkte vi hem och kom hem för nån stund sen. S'När jag bloggat färdig så ska jag städa mitt rum, det ligger saker överallt! Och sen ska jag bara ta det lungt, ska nog lägga mig tidigt idag för jag är ganska trött. Men nu ska jag börja städa CIAO♥


Här är skorna jag köpte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0